نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
بازی روانی ژاوی پیش از ال‌کلاسیکو/ بله؛ قطعاً رئال شانس بیشتری برای صعود به فینال حذفی دارد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی سرمربی بارسلونا بازی روانی را به سود تیمش راه انداخته و فشار را روی تیم حریف بیشتر کرده است.

سرمربی بارسلونا در نشست خبری ال‌کلاسیکو گفت که رئال شانس زیادی برای پیروزی و رفتن به فینال دارد و جبران شکست ۰-۱ بازی رفت برای رئال کار دشواری نیست. ژاوی در مورد بازی حساس چهارشنبه شب تیمش مقابل رقیب دیرینه حرف گفت: «دوست دارم همان نمایش فینال سوپرجام برابر رئال را تکرار کنیم (برتری ۳-۱). تکرار نمایش بازی اخیر برابر رئال در لالیگا نیز مطلوب خواهد بود ولی رئال مدافع عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان است و تسلط بر این تیم ساده نیست. برتری ۰-۱ بازی رفت نتیجه خوبی است ولی اطمینان‌بخش نیست.»

او در مورد حواشی غیرورزشی پیرامون بارسلونا که به ماجرای ارتباط باشگاه با رئیس سابق کمیته داوران مربوط می شود حرف زد: «توجهی به پرونده‌های قضایی علیه باشگاه نداریم. در رختکن نه در مورد شکایت لالیگا و نه یوفا حرف نمی‌زنیم. حرفی از خاویر تباس و نگریرا در تیم نیست. رئال با انگیزه انتقام برابر ما قرار می‌گیرد و باید مراقب باشیم. مسائل غیرورزشی اهمیتی برای ما ندارند.»

ژاوی در مورد اینکه کدام تیم شانس اول رسیدن به فینال است هوشمندانه جواب داد: «دو بازی رفت و برگشت برابر رئال در یک رقابت حذفی بسیار دشوار است. یادتان است رئال چه زمانی در مراحل حذفی یک رقابت مهم کنار رفته است؟ سال قبل آن‌ها در لیگ قهرمانان فوق‌العاده کار کردند و باز هم می‌گویم که رئال شانس اول صعود است؛ حتی اگر فشار بیشتری روی آن‌ها باشد.»

او حتی تاثیر سه برد متوالی برابر رئال روی بازی چهارشنبه شب را ناچیز می داند: «رئال به راحتی می‌تواند شما را شکست دهد. تکرار می‌کنم که آنها همچنان شانس اول صعود به فینال هستند. رئال عادت به کامبک‌زدن دارد و تجربه‌شان از ما در چنین بازی‌هایی بیشتر است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی