نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
نیمار
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نیمار ستاره برزیلی برای پیوستن به الهلال عربستان سعودی خواسته‌های عجیب و غریبی داشت که جزئیاتش فاش شده است.

خواسته‌های اشرافی نیمار برای انتقال به عربستان سعودی فاش شد. ستاره برزیلی با قراردادی دو ساله به الهلال پیوسته که به موجب آن هفته‌ای ۲.۵ میلیون پوند درآمد خواهد داشت.

نیمار ۳۲ ساله بزرگ‌ترین ستاره‌ای است که در تابستان امسال در کنار کریم بنزما به عربستان سعودی نقل مکان کرد، و به کریستیانو رونالدو به عنوان سوپراستار اصلی عربستان سعودی پیوست. با این حال، او این کار را ارزان انجام نداده و الهلال به پاری‌سن‌ژرمن ۷۸ میلیون پوند پرداخت کرد و قراردادی خیره‌کننده با نیمار بست.

به گزارش نشریه «سان»، ستاره برزیلی از مالکان الهلال سه خودروی لوکس برای خودش و چهار دستگاه مرسدس جی واگن و یک ون مرسدس بنز با راننده برای همراهانش خواسته است. نیمار همچنین درخواست کرد که راننده در تمام ساعات تمام روزهای سال برای خودش، دوستان و خانواده‌اش در دسترس باشد. این خودروهای لوکس شامل یک بنتلی کانتیننتال GP، یک استون مارتین DBX و یک لامبورگینی هوراکان هستند که مجموعاً ۵۱۰۰۰۰ پوند قیمت دارند.

نیمار خواست که یخچال خانه‌ش همیشه با آب میوه آکای از برند مورد علاقه‌اش پر باشد، و همچنین از نوشیدنی گوارانا برای دوستان و خانواده‌اش. او همچنین درخواست کرد که سه سونا در خانه باشد و همچنین پنج کارگر تمام وقت، از جمله یک آشپز برای کمک به آشپز شخصی برزیل خود و دو نفر برای تمیز کردن.

همچنین یک منبع به نشریه سان گفته است که نیمار می‌خواهد تمام هزینه‌های اقامتش در هتل‌ها، رستوران‌ها و شهرهایی که ممکن است در روزهای تعطیل از آنها بازدید کند، توسط مالکان الهلال تامین ‌شود.

نیمار

این مهاجم سالانه ۱۳۷.۸ میلیون پوند دستمزد دریافت می‌کند که به ۱۱.۴ میلیون پوند در ماه می‌رسد. او به یکی از پردرآمدترین ستاره‌های لیگ حرفه‌ای عربستان تبدیل می‌شود، درست پس از رونالدو از النصر و بنزما از الاتحاد. نیمار ۲.۵ میلیون پوند در هفته دریافت می‌کند، در حالی که رونالدو ۳.۴ میلیون پوند و بنزما ۳.۳ میلیون پوند دستمزد هفتگی دریافت می‌کنند.

قرارداد او شامل یک هواپیمای شخصی هم می‌شود که هر زمان نیمار و خانواده‌اش بخواهند سفر کنند در دسترس باشد. او همچنین دوست دارد در خانه‌اش استخری با عرض حداقل ۱۰ متری و ۴۰ متر طول داشته باشد. در حالی که خود خانه باید حداقل ۲۵ اتاق داشته باشد، بنابراین دوستان، خانواده و اطرافیان او می‌توانند کنار او بمانند.

اتاق رختکن جدید او شامل سرگی میلینکوویچ ساویچ، کالیدو کولیبالی، روبن نوس و مالکوم است. نیمار در سال ۲۰۱۷ زمانی که پاری‌سن‌ژرمن ۱۹۸ میلیون پوند برای جذب او از بارسا هزینه کرد، تبدیل به گران‌ترین بازیکن جهان شد. زمزمه‌هایی از بازگشت به نوکمپ هم شنیده می‌شد اما ژاوی نمی‌خواست این بازیکن برگردد مگر به صورت قرضی.

دستمزد نیمار

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    عربستان و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس این همه هزینه صرف پیشرفت فوتبال میکنن بعد تو ایران پرسپولیس بازیکن یک میلیون دلاری درجه 3 نمیتونه بگیره، قائدی و محبی به خاطر شرایط بد مالی جدا میشن، سپاهان و تراکتور اگر 4 تا بازیکن معمولی ایرانی بگیرن باید به 60 جا توضیح بدن- اینا نتیجه ارجعیت سیاست به ورزشه، فدراسیونی که امثال تاج و دبیر رئیسش هستن- به خاطر اینکه زن ها از ورود به ورزشگاه محروم باشن، استادیوم ازادی رو خراب میکنن و بازی بدون تماشاگر برگزار میشه- ولی کسی به قرارداد ویلموتس کاری نداره- یکی مثل فردوسی پور رو هم ساکت میکنن تا کسی به این مسائل کاری نداشته باشه و ما هوادارا هم مشغول کری خوندن واسه همدیگه ایم
    • مسعود NL ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      دوست عزیز خرج کردن بی حساب و کتاب اسمش پیشرفت نیست ...اگه از سال اولی که به اسم لیگمون حرفه ای شد هفتاد هشتاد درصد بودجه هر تیمی صرف زیر ساخت میشد الان همه تیمامون ورزشگاه اختصاصی و زمین تمرین درست حسابی و آکادمی و کمپ برای خودشون داشتن اون موقع ارزش داشت که برا بازیکن هزینه میلیاردی کنی نه الان
  • علی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    سعدی علیه الرحمه فرموده : "گدا اگر همه عالم بدو دهند ، گداست" البته در نمونه های وطنی هم همچین مواردی دیده میشه که 2 ماه قسط قراردادشون عقب می افته میگن مشکل مالی داریم !! در حالی که مردم عادی با یک هزارم درآمد اونها با مناعت طبع زندگی می کنن و خدا رو شکر می کنن . یادمه زمان اون مدیرعامل بنزین دزد پیزوری یک سال عید پول بهشون نداده بودند بازیکنهای پیزوری ( یکیشون همین جلال حسینی )با وقاحت تمام جلوی دوربین ها می گفتن پول خرید آجیل و شیرینی نداریم !!!!
    • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      گفتی پیروزی ولی از سوزش 2 تا دربی کم نشد. قصه ای که گفتی چه ربطی ب موضوع داشت؟
  • مجید IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    آقایون فوتبالی. آقایون فرهنگی .سفیر ایران در عربستان برا تعطیلات بازیکن نامی مثل نیمار .رونالدو وووو را به اصفهان و دیگر شهر های تاریخی دعوت کنند . امتحان کنید
  • خخ GB ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    وقتی ایجنت و مالک بازیکن یهودی باشن و کشوری محبوره سر پولشویی و دادن باج اینهمه هرینه کنه به اسم پیشرفت و طرقی. پول از جیب کسایی میره که طرفدار این بازیکنان.
  • پسر ایرانی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    زمانی که این همه جوان بی کار داریم ایا منطقی هست که به جای هزینه کردن برای ایجاد شغل برای جوانان ما بیاییم میلیارد ها تومان پول از بیت المال توی جیب بازیکنان بریزیم ؟ اگر در شرایط تحریمی هستیم این خرج های بی حساب و کتاب چه معنایی دارد؟
  • ملیکا IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    نیست توی برزیل توی پر قو بزرگ شده . تو کل زندگیش همچین‌چیزایی ندیده . برزیلیها خیلی بدبختن و اکثرنم دزدن . کلن کشورهای امریکا‌جنوبی امنیت هم ندارن یه سری مستند ازشون میدیدم جرات نداشتن برای مدرسه هم بیرون برن بخاطر شلیک و مواد فروشها و متجاوزها و ...... هر کاری میکنن که پاشون برسه به کشورهای دیگه . کلن از فوتبال بدم میاد
  • علیرضا اشتیانی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    بالاخره ماهم یروزی بازیکنایه خوب میان تو لیگمون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی