نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
۰ |
۰
دلیل اصلی جدایی ژاوی از بارسلونا فاش شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی اعلام کرد که در پایان فصل بلوگرانا را ترک خواهد کرد و حالا دستیار سابق مربی اتلتیکو در مورد علت جدایی او صحبت کرده است.

ژاوی هرناندس به یکباره اعلام کرد که در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد. شکست سنگین خانگی این تیم مقابل ویارئال باعث شد تا ژاوی چنین تصمیمی بگیرد هرچند به گفته خودش از ابتدای فصل در این فکر بوده است. او روز گذشته اذعان داشت که چیزی نظرش را تغییر نخواهد داد و فشارهای باشگاه آنقدر زیاد است که او را خسته و فرسوده کرده است.

در این میان، بورگوس دستیار سابق دیگو سیمئونه در اتلتیکو در مورد علت جدایی ژاوی از بارسا گفت: «به نظرم اتفاقات قبل از بازی با آنتورپ دلیل اصلی بوده است. ناهماهنگی عجیبی که در بارسلونا دیدم می‌تواند روی تصمیم ژاوی تاثیر گذاشته باشد. ژاوی لیست را بدون نام چند بازیکن اصلی فرستاد ولی قبل از سفر به بلژیک، با اصرار خوان لاپورتا بازیکنانی مانند گوندوغان و لواندوفسکی به فهرست اضافه شدند. بارسلونا به دو میلیون یوروی پیروزی برابر آنتورپ نیاز داشت و لاپورتا تصور می‌کرد بدون این بازیکنان پیروزی دشوار خواهد شد اما بارسا در نهایت آن بازی را باخت. فشار باشگاه به دلیل مشکلات مالی قابل درک است اما چنین حرکتی از سوی لاپورتا نوعی تحقیر کردن ژاوی جلوی تیم بود. به نظرم ژاوی بعد از این اتفاق برای جدایی مصمم‌تر شد. ثابت شد که در بارسلونا هماهنگی زیادی بین رئیس و مربی و کادر فنی وجود ندارد.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی