نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
توصیه رئیس فیفا به MLS: از تاثیر مسی استفاده کنید/ آیا آمریکا بازیکنان بزرگ دارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جانی اینفانتینو به MLS توصیه کرد که از تاثیر مسی برای تقویت لیگ استفاده کنند و جوانان را به فوتبال تشویق کنند.

بازی‌های داخلی در ایالات متحده به پشتوانه مسی که با دیوید بکام در سال ۲۰۲۳ پیوند خورد، دوباره رونق گرفته است. او بزرگترین ستاره MLS شد و اینترمیامی موفق شد استادیوم‌های NFL مانند استادیوم اروهد در کانزاس سیتی و استادیوم ژیلت در نیوانگلند را  مملو از جمعیت کند.

به نقل از وبسایت گل، جانی اینفانتینو در کنفرانس جهانی موسسه میلکن در لس‌آنجلس توصیه‌هایی برای MLS داشت: «به آنها گفتم شما باید کمی جسورتر باشید. بهترین بازیکنان را بیاورید. می‌بینید که مسی و اینترمیامی استادیوم‌ها را پر می‌کنند، و نه ورزشگاه‌های MLS بلکه ورزشگاه‌های NFL.»

محدودیت‌های حقوق و دستمزد، MLS را از تحقق پتانسیل واقعی خود باز می‌دارد، و اینفانتینو در مورد نیاز به حداکثر رساندن فرصت‌ها افزود: «ما می‌خواهیم بهترین‌ها را ببینیم، بنابراین باید بهترین بازیکنان را برای آنها بیاوریم، اما همچنین بهترین بازی و بهترین چشم‌انداز. باید روی بازیکنان سرمایه‌گذاری کنیم، زیرا می‌خواهیم به بچه‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند نشان دهیم که می‌توانند در فوتبال تبدیل به ستاره‌های جهان شوند. شاید هنوز نمی‌توانند چنین چشم‌اندازی را ببینند. آنها ستاره شدن را در بسکتبال، فوتبال آمریکایی، در بیسبال و هاکی روی یخ می‌بینند. اما در فوتبال هنوز به نوعی محال است. در اروپا آیا واقعاً یک فوتبالیست بزرگ آمریکایی وجود دارد؟»

بازیکنان خوبی در آمریکا وجود دارند مثل کریستین پولیشیچ، وستون مک‌کنی، جیو رینا، تیم وه‌آ و سرجینو دست که در اروپا بازی می‌کنند، اما MLS ستاره‌های زیادی ندارد که بتوانند باعث قدرت ایالات متحده شوند. لیگ فوتبال آمریکا قطعا روی این مورد کار خواهد کرد تا لیگی حرفه‌ای و سطح بالا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تأثیر بزرگ مسی روی اینترمیامی از زبان یک مدیر؛ بودجه باشگاه ۲ برابر شده است/ بیش از هر باشگاه دیگری در تور پیش‌فصل به‌دست می‌آوریم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی