نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
 ماجراهای جالب از کاهش قرارداد بازیکنان استقلال؛ چرا کاپیتان در لیست نیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان تیم استقلال روز گذشته قراردادهای مالی خود را کاهش دادند تا قرارداد بلانکو ثبت شود و برخی از قراردادها هم اصلاح شود.

علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال هفته هاست به دنبال کاهش قرارداد بازیکنان است اما موفق به انجام این کار نشد تا اینکه روز گذشته برخی از بازیکنان رسما به باشگاه اجازه دادند تا قراردادهای مالی آنها را کاهش دهد.

استقلالی ها وقتی دیدند سرمربی تیم هم به خاطر ثبت قرارداد بلانکو برای دومین یا سومین بار قرارداد خود را کاهش داد چاره ای پیش رو ندیدند که از جواد نکونام تبعیت کنند و تصمیمی در راستای منافع تیمی بگیرند. به واقع کاهش قرارداد از سوی جواد نکونام یک آلارم جدی به بازیکنان بود که اگر نیتشان کمک به تیم است، باید قراردادهای مالی خود را کاهش دهند تا تیم با جذب بلانکو قوی تر شود.

البته در این بین تنها پای بلانکو در میان نبود. سعید مهری و امید حامدی فر هم با قراردادهای زیر ۲۰۰ میلیون تومان قرارداد خود را ثبت کردند که این قراردادها باید اصلاح شود. در بین بازیکنانی که قراردادهای خود را کاهش دادند نام سیدحسین حسینی کاپیتان تیم استقلال به چشم نمی خورد. به این خاطر که دروازه بان استقلال در ابتدای فصل و برای تمدید قرارداد خواسته های مالی خود را به نسبت فصل گذشته کاهش داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • باقری IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    آفرین به غیرت و شرف بازیکنان و مربی عزیز آقای نکونام ،استقلال با شما و یاری الله همیشه پیروز و سربلند خواهد بود قلب ما همیشه به عشق آبی می طپد
    • رضا IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      چقدر ساااااده ای
  • رضایاک اصلی۱۰ IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    کیسه تنا اصن حاضر به کاهش قرارداد نبودن ولی جنگ زرگری کیسه تونست جواب بده و حالا چون کیسه حکومتی هم هست میتونه بدون مشکل قرارداد بلانکو و مهری را ثبت کنه
  • رضا IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    یعنی قرار داد ها ثبت میشه تایید میشه. بعد دوباره دست جمعی پامیشن میرن قرار داد جدید تنظیم میکنن،امضا میکنن،دوباره از اول ثبت میشه. بعد مثلاً میبینن اااع یه یک میلیارد اضافس بعد دوباره همون داستان از اول؟
  • جهان HU ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    دم تاجی ها گرم نشان دادند مثل بازیکنان تیم حکومتی پرسپولیس نیستند درحالیکه هنوز پنجاه درصد قرارداد سال گذشته را دریافت نکرده اند برای کمک به تیم تاج قرارداد امسال خود را کاهش دادند اما در تیم حکومتی پرسپولیس به اعتراف خود بازیکنان چند برابر رقم قرارداد ثبت شده را از هوادار متمول دریافت کرده اند اما باز به خاطر پاداش و آپشن قرارداد سال گذشته دست به اعتصاب زدند درحالیکه اگر بابت قهرمانی سال گذشته قرار بود کسی پاداش بگیرد داورانی بودند که امتیازات را به تیم حکومتی پرسپولیس هدیه دادند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی