نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
۹
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
۹ |
۲
طارمی چه زمانی به پرسپولیس برمی‌گردد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی طارمی بدون شک برای فصل آینده با یک پیشنهاد خوب مواجه می‌شود و به نظر می‌رسد بزرگ ترین تیم دوران بازی را بعد از خداحافظی با پورتو مشخص خواهد کرد.

مهدی طارمی در ماه های گذشته با باشگاه‌های اینتر و میلان در ارتباط بوده است و به تازگی سایت‌های انگلیسی خبر زده اند یکی از گزینه های خرید باشگاه منچستریونایتد است.

فرقی نمی‌کند مهدی طارمی در ماه‌های آینده راهی چه تیمی شود. اینتر یا میلان یا اردوگاه شیاطین‌سرخ. هر یک از سه تیم تبدیل به بزرگ‌ترین تیمی می‌شود که مهدی طارمی در آن بازی کرده است. و اتفاق محتمل در مورد این بازیکن عقد قرارداد سه ساله با اوست. این بدین معنی است که مهدی طارمی پیش از سن ۳۳ سالگی نمی تواند به تیم سابقش یعنی پرسپولیس برگردد. طارمی پیش از ترک تیم پرسپولیس گفته بود علاقمند است فوتبالش را در تیم پرسپولیس تمام کند و شاید به همین بهانه بعد از سه فصل بازی در تیم جدیدش در پایان سن ۳۳ سالگی به تهران برگردد و یک فصل برای پرسپولیس بازی کند و بعد از آن برای همیشه کفش‌ها را آویزان کند.

مهدی طارمی تا به این جای کار یکی از موفق‌ترین لژیونرهای تاریخ فوتبال ایران بوده است. نمی‌شود منکر شد عملکرد او در تیم جدیدش می‌تواند موجب ثبت رکوردهای جدید شود.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • شهام IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    ما بازیکنانی مثل دانیال اسماعیلی فر علی نعمتی شهاب زاهدی نبیل باهوی سینا اسد بیگی فرشاد فرجی وحدت هنانوف ریگی سروش رفیعی رو نمیخوام مربی ترسو وبدون برنامه هم نمیخوایم ما بازیکنانی مثل شهریار مغانلو و فرشاد احمد زاده رامین رضاییان احمد نورلهی سعید عزت الهی لوکادیا میلادمحمدی عیسی آل کثیر رو میخوایم بازی هجومی که به تیم مقابل رحم نکنه چرا تو بیشتر بازیها زورمون به تیم حریف نمیرسه برنامه خاصی هم نداره تیم چرا رامیین رضاییان نباید تو تیم باشه
  • محمد IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    بازیکن بی معرفتیه
    • حجت IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      چند سالته عمو
  • احسان IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    طارمی آمادگی بدنی خوبی داره، حداقل تا ۳۸ سالگی فوتبال بازی میکنه، تا ۳۳ سالگی اروپا میتونه بازی کنه بعدش تا ۳۶ سالگی هم تیم های عربی پول خوب بهش میدن. احتمالا در سن ۳۷ و ۸ سالگی یک سال برای پرسپولیس بازی کنه.
    • مهدی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      خواب 😐بلخره مهدی طارمی برمیگرده به پرسپولیس یانه من که میگم نه مهدی رفته پرتو که فقط پولش رو بگیره. ماشالله مهدی برو سر بلند باشی ✌
  • عدالت خواه IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    طارمی تموم شده، فرضیه بافی تا کی.؟!!؟
  • Shahin IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    آره، حتما منچستره! راستی قبل از بازی ایران با قطر از رئال مادرید هم حرف زده بودین!! یعنی وقتی رونالدو و کاوانی و هویلند نتونستن منچستر رو از این وضعیت نجات بدن، استاد طارمی می‌تونه جلوی تکل‌ها و قدرت بدنی بازیکنای لیگ برتر انگلیس دووم بیاره و ولو نشه رو زمین، اونم تو ۳۱،۲ سالگی! مگه ابراهیمویچه که تو این سن خریدار داشته باشه و بتونه یه تیم رو متحول کنه!! تو اروپا که بازیکن از ۱۶،۱۷ سالگی وارد ترکیب میشه، طرفدارها به یه بازیکن گمنام بالای سی سال به چشم یه فسیل در حال انقراض نگاه می‌کنن!! یعنی فصل قبل خووب بازی رو تا اخرش پیش بردینا.. "تبریک، تبریک، طارمی وارد جوزمه مئتسا شد"! شاید برا تیم دوم بخوانش... جمش کنین..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی