نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
اتفاق جدید در ماجرای دعوای دو سنگربان آرسنال/ صلح برقرار شد؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داوید رایا می‌گوید رقابتش با آرون رمزدیل باعث شده که هر دو دروازه‌بان بهتری باشند.

داوید رایا از زمان پیوستن به باشگاه شمال لندن چندین اشتباه مرتکب شده که سه مورد از آنها منجر به گل شده اما آرتتا او را در دروازه نگه داشته است. رایا در پاسخ به این سوال که آیا نبرد با رمزدیل باعث پیشرفت او شده یا خیر، پاسخ داد: «البته، و فکر می‌کنم من هم از او دروازه‌بان بهتری ساخته‌ام، در تمرینات یکدیگر را به جلو هل می‌دهیم و سعی می‌کنیم به هم کمک کنیم.»

چلسی پس از مصدومیت روبرت سانچس در اورتون، بیشتر مشتاق جذب رمزدیل شده است. گفته می‌شود که میکل آرتتا تمایلی به از دست دادن او در نیم فصل ندارد زیرا در این صورت تنها کارل هاین ۲۱ ساله را به عنوان دروازه‌بان ذخیره در اختیار خواهد داشت.

و رایا از رقابت با جوان ۲۵ ساله متولد استوک در امارات لذت می‌برد و افزود: «او یک دروازه‌بان سطح بالا و یک هم‌تیمی سطح بالا است. امیدوارم او هم همین را در مورد من بگوید! ما هم‌تیمی هستیم و برای یک جایگاه می‌جنگیم. این تنها مشکل دروازه‌بان بودن است، فقط یک دروازه‌بان می‌تواند بازی کند و من برای کمک به تیم تا حد امکان حاضرم. ما رابطه خوبی داریم، به خصوص که در هر جلسه تمرینی به یکدیگر کمک می‌کنیم. این باعث پیشرفت ما و پیشرفت تیم می‌شود.»

توپچی‌ها پس از پیروزی یکشنبه مقابل برایتون به صدر جدول لیگ برتر صعود کردند. آنها با لیورپول بر سر جایگاه نخست جدول می‌جنگند و آخر این هفته در آنفیلد به مصاف هم خواهند رفت. رایا علیرغم رکورد وحشتناک آرسنال مقابل قرمزها در مورد سفر به مرسی‌ساید نگران نیست. آنها تنها یک بازی از ۱۴ بازی اخیر خود در آنفیلد را بردند.

او گفت: «بازی در خانه لیورپول با توجه به آنفیلد و جوی که دارد، برای تمام تیم‌ها سخت خواهد بود. این یک بازی بسیار سطح بالا است و ما باید روی خودمان تمرکز کنیم، روی سه امتیاز تمرکز کنیم و بهترین تلاشمان را برای رسیدن به پیروزی انجام دهیم.»

دروازه‌بان سابق برنتفورد گفت: «من به فشار بیرونی فکر نمی‌کنم، زیرا به دنیای بیرون گوش نمی‌دهم. من فقط روی فوتبال و تمریناتم و زمانی که مربی من را وارد بازی می‌کند تمرکز می‌کنم. این مهم‌ترین چیز است و فقط سعی می‌کنم آن‌طور که او می‌خواهد بازی کنم.»

بیشتر بخوانید: پاسخ زیرکانه اوزیل به اظهارات لئوناردو دی‌کاپریو/ سن آرسنال بالای ۲۵ سال است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی