نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
یکی از خارجی‌های پرسپولیس جدا می‌شود/ جانشین احتمالی این بازیکن مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع راست تیم ملی جوانان این شانس را دارد تا در پرسپولیس جانشین وحدت هنانوف شود.

پرسپولیس برای پست مدافع راست دانیال اسماعیلی‌فر و وحدت هنانوف را در اختیار دارد. دانیال بازیکن فیکس پرسپولیس به حساب می‌آید و مدافع تاجیکستانی قرمزها کمتذ مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به شرایط هنانوف احتمالا او در پایان فصل پرسپولیس را ترک خواهد کرد و پرسپولیس از حالا باید به فکر جذب یک مدافع راست باشد. هنانوف احتمالا اولین جدا شده پرسپولیس خواهد بود و بعد از ۳ سال بازی برای این تیم راهی تیم دیگری خواهد شد.خود دانیال هم در پایان این فصل بازیکن آزاد خواهد شد و فعلا خبری از تمدید قرارداد با او نیست.

هرچند احتمال ماندن اسماعیلی‌فر زیاد است، با این حال پرسپولیس در تابستان به سراغ یک مدافع راست خواهد رفت. نیما اندرز مدافع راست تیم ملی جوانان که سال گذشته در تیم ملی نوجوانان و در بازی‌های جام جهانی درخشید، یکی از گزینه‌های مدنظر پرسپولیس است. این بازیکن در نقل‌وانتقالات زمستانی هم مورد توجه پرسپولیس قرار داشت ولی پرسپولیسی نشد.

اندرز که حالا عضوی از تیم ملی جوانان شده، چند روز قبل و در جریان بازی دوستانه مقابل پرسپولیس که با برتری ۵ بر یک قرمزها به پایان رسید، موفق شد تک گل تیم ملی جوانان را از روی یک ضربه ایستگاهی زیبا به ثمر برساند. عملکرد خوب اندرز در این بازی چشم اوسمار را گرفت و حالا شایعاتی در خصوص پرسپولیسی شدن او در تابستان به گوش می‌رسد. این بازیکن در حال حاضر بدون تیم است و مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد. از طرفی گفته می‌شود او تمایل دارد لژیونر شود، اما احتمال سرخ‌پوش شدنش هم می‌رود.

بیشتر بخوانید: خواسته متفاوت اوسمار از مدیران پرسپولیس/ یک نام آشنا در لیست خرید سرخ‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عدالت خواه IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    مافیای سرخ باید از صفحه روزگار محو شود....✌️
  • تعصب قرمز IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    لطفا" جذب مغانلو و رامین رضائی که همیشه تعصب به قرمز و پرسپولیسی بودنشان را نشان داده اند را در اولویت قرار دهید.
  • ارتش سرخ IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    بردن جامهای داخلی که آرزوی خیلی از تیمهاست برامون عادی شده، پس برای فصل بعد تیمی پرقدرت برای رقابت با تیمهای الیت آسیائی ببندید ما باید در آسیا آقائی کنیم بنابراین به هیچ قیمتی اورونوف را از دست ندهید که پشیمان میشوید.
  • ع ق QA ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    از اون زمانی که فساد در آکادمی تیم دولتی و توسط یک بازیکن معروف سابق سرپوش گذاشته شد می دانستیم باند تزریق مربیان مشکلات امروز را بوجود می آورد
  • ارتش سرخ IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    آقایون هر بازیکنی که میخواید بگیرید لطفا" دست بجنبانید مثل پارسال تا خواستید خودتون را تکان بدید فقط یک مشت بنجل و بدرد نخور مونده بود آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی